Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчик, І. М.-
dc.contributor.authorBoichyk, I. M.-
dc.date.accessioned2021-11-03T13:32:23Z-
dc.date.available2021-11-03T13:32:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБойчик, І. М. Удосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарювання [Текст] / І. М. Бойчик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. Економічні науки. – 2017. – Вип. 24, ч.1. – С. 83–87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42754-
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасні вектори розвитку теорії управління вартістю підприємства. Доведено вплив інтелектуального капіталу на вартість суб’єкта господарювання. Здійснено оцінку ефективності використання структурного, людського та власного капіталу товариств з обмеженою відповідальністю, які функціонують у секторі молочної галузі. Запропоновано показники для оцінки ефективності брендингу на підприємстві. Проведено оцінку ефективності брендингу в корпоративному секторі Тернопіль- щини. Визначено перспективні вектори розвитку інтелектуального капіталу молокопереробних товариств. Обґрунтовано напря- ми підвищення вартості товариств на основі вдосконалення брендингу.The modern vector of theory value based management was investigated. The impact indicators showing the impact of an intellectual capital influence on business value. An economic analysis on limited liability companies of structural, human and equity capital in the sector of the dairy industry. The indexes for economic analysis of branding the companies proposed. The economic analysis of branding effective an the corporate sector Ternopil. The modern vectors of dairy company of intellectual capital company development.uk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectдодана вартістьuk_UA
dc.subjectінтелектуальна додана вартістьuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт навантаження на брендuk_UA
dc.subjectлюдський капіталuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectintellectual capitaluk_UA
dc.subjectvalue addeduk_UA
dc.subjectload indexes brandeduk_UA
dc.titleУдосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeImproving branding the basis for increase business valueuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Удосконалення брендингу.pdf579.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.