Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна-
dc.contributor.authorПроцишин, Юлія-
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав-
dc.contributor.authorДудар, Володимир-
dc.contributor.authorХрупович, Світлана-
dc.contributor.authorБорисяк, Олена-
dc.date.accessioned2021-11-05T10:56:20Z-
dc.date.available2021-11-05T10:56:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику систематизовано теоретичні основи маркетингової діяльності. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з кейсовими завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингу. Частина посібника присвячена маркетинговим задачам та їх типовим розв’язкам. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальне дискусійне питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, менеджерів з маркетингу, підприємців, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальності галузі знань 07 «Управління та адміністрування».uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectінтернет маркетингuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий контрольuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник Маркетинг 2021 (3) (1).pdf4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.