Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолтівець, Сергій-
dc.contributor.authorBoltivets, Serhiy-
dc.date.accessioned2016-11-04T15:10:57Z-
dc.date.available2016-11-04T15:10:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБолтівець, С. Молодь як об'єкт ювенологічних досліджень [Текст] / Сергій Болтівець // Психологія і суспільство. - 2015. - № 4. - C. 94-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4335-
dc.description.abstractВ статті обґрунтована методологія наукових досліджень, яка своїм об’єктом обирає молодь, визначаючи цим самим її онтологічну суб’єктність. Висвітлюються вікові та ідентифікаційні ознаки молодших і старших поколінь у перехідній єдності філогенезу, внутрішнього і зовнішнього сприймання фізичного і психологічного вікових груп, інших взаємозумовлених властивостей цілісного об’єкта як кожного з окреслених наукових підходів, так і їхньої єдності. Подано комплексне міждисциплінарне розуміння об’єкта в дослідженнях молоді з соціології, психології, біології, історії та інших наук, що позначається поняттями “ювентологія”, “ювенологія”, “юнологія”. Розкриті механізми перебігу взаємостосунків у молодіжному середовищі, що регулюють трансформацію суспільних уявлень, стерео-типів та установок, забезпечуючи актуальні досвідні періоди наступних етапів життя людини здобутками молодіжної субкультури. Аргументовано методологічну позицію, згідно з якою молодь є суб’єктом саморуху, що визначає сутність її характеристики як об’єкта дослідження, вчинковий підхід до характеристики молоді як предмета детального вивчення, котрий передбачає як інклюзію у суб’єкт-суб’єктній взаємодії, так і суб’єктність саморуху до самоздійснення юнаків і дівчат. Розкрито зміст фундаментальної гіпотези стосовно сутності феномену духовності молоді як об’єкта людинознавчого дослідження, основні положення теорії самосвідомості особистості, які спричиняють ціложиттєву зорієнтованість конструктів молодіжної самосвідомості. The article deals with the methodology of scientific research that has chosen the youth as its object and thereby determined its ontological subjectness. The methodological underpinning includes dominant subject-object dichotomy, reflection of the subject in the object and reflection of the object in the methodological theory of subject research; a young person and young people as the embodiment of the common image of young people; the youth as a common age feature and identification features of the younger and older generations in the transitional unity of phylogenesis, the internal and external perception of the physical and psychological age and other interdependent characteristics of a entire object as each of the mentioned approaches as well as their unity. There has been clarified the comprehensive interdisci-plinary understanding of the object in sciences as sociology, psychology, biology, history and the other that is defined by the following term as “youth studies”. There has been also discovered the mechanisms of social procedurality that controls the transformation of public insights, stereotypes and attitudes, providing important experience periods for the forthcoming stages of human life; the achievements of youth subcultures, the main characteristics inherent to the formation of the youth as the object of research. There has been proved the methodological position, according to which the young people are a subject of the self-promotion that defines the essence of its characteristics as the object of research; behaviour approach to the characteristics of the youth as the object of research, which stipulates the inclusion into subject-to subject interaction as well as subjectivity of self-promotion for self-realization of the young person. There has been highlighted the methodological approaches that are crucial in research of the characteristics of the youth for self-realization of the young person. There has been brought out the content of fundamental hypotheses which concerns the entity of spirituality phenomenon of the youth as the object of human study, the main conditions of personality consciousness theory that determines the wholelife orientinedness of youth self-awareness developers.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмолодь як психологічна категоріяuk_UA
dc.subjectоб’єкт дослідженняuk_UA
dc.subjectметодологічне обґрунтуванняuk_UA
dc.subjectювенологіяuk_UA
dc.subjectвчинковий підхідuk_UA
dc.subjectсуб’єкт саморухуuk_UA
dc.subjectсамоздійснення особистостіuk_UA
dc.subjectмолодіжна самосвідомістьuk_UA
dc.subjectyouthuk_UA
dc.subjectobject of researchuk_UA
dc.subjectmethodological underpinninguk_UA
dc.subjectyouth studiesuk_UA
dc.subjectbehaviour approachuk_UA
dc.subjectsubject of self-promotionuk_UA
dc.subjectself-realization of personalityuk_UA
dc.subjectyouth self-awarenessuk_UA
dc.titleМолодь як об'єкт ювенологічних дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeYouth as the object of youthful researchesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болтівець С..pdf518.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.