Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулюк, Богдана-
dc.contributor.authorShuliuk, Bohdana-
dc.date.accessioned2021-12-09T09:05:03Z-
dc.date.available2021-12-09T09:05:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШулюк, Б. Актуальні проблеми державного фінансування в контексті реалізації партнерських інфраструктурних проєктів держави і бізнесу [Текст] / Богдана Шулюк // Світ фінансів. – 2021. – Вип. 2. – С. 79-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43478-
dc.description.abstractВступ. Невід’ємною умовою ефективного функціонування економіки є конструктивна фінансова взаємодія держави і бізнесу. Така співпраця зумовлена необхідністю покращення галузей інфраструктури, ефективність функціонування яких впливає не тільки на добробут і якість життя населення, а й створює передумови для активізації інвестиційної діяльності і підвищення продуктивності в галузях матеріального виробництва. Однак модернізація інфраструктури неможлива тільки за рахунок власних коштів приватних партнерів, відтак передбачає необхідність фінансової участі державних чи місцевих органів влади. Мета – визначити проблеми державного фінансування інфраструктурних проєктів державно-приватного партнерства в Україні та розробити рекомендації щодо їхнього вирішення з урахуванням кращих світових практик. Результати. Дослідження показало, що державне фінансування проєктів державно-приватного партнерства в Україні здійснюється шляхом застосування прямої та непрямої державної підтримки. Встановлено, що її форми є недостатньо адаптовані у вітчизняній практиці, оскільки мають обмежувальний характер дії, а також містять безліч прогалин у законодавстві. Висновки. Підвищення інвестиційної привабливості інфраструктурних проєктів, реалізованих на засадах державно-приватного партнерства, потребує державної підтримки. При цьому органам державної та місцевої влади варто дотримуватися положень: надання державної підтримки в процесі реалізації стратегічно важливих проєктів ДПП у сфері соціально-економічної діяльності шляхом законодавчого врегулювання порядку визначення рівня вкладу підтримуваного інвестиційного проєкту; визначення виду фінансової участі держави (надання державних гарантій, субсидій чи здійснення бюджетних інвестицій), що має базуватися на економічно обґрунтованих показниках ефективності; залучення фахівців для оцінки доцільності вибору певних форм державної підтримки, прогнозування виникнення можливих ризиків задля недопущення розбалансованості бюджету; забезпечення прозорості державного фінансування проєктів ДПП, що дасть змогу підвищити рівень довіри на інвестиційному ринку. Introduction. An integral condition for the efficient functioning of the economy is the constructive financial interaction between the state and business. Such cooperation is due to the need to improve the infrastructure sectors, the efficiency of which affects not only the welfare and quality of life, but also creates the conditions for intensifying investment activities and increasing productivity in the fields of material production. However, modernization of infrastructure is not possible only at the expense of private partners, so it requires financial participation of state or local authorities. The purpose of the article is to identify the problems of public funding of public-private partnership infrastructure projects in Ukraine and to develop recommendations for their solution, taking into account the best world practices. Results. The study showed that public funding of public-private partnership projects in Ukraine is carried out through the use of direct and indirect state support. It is established that its forms are insufficiently adapted in domestic practice, as they have a restrictive nature of action, and also contain many gaps in the legislation. Conclusions. Increasing the investment attractiveness of infrastructure projects implemented on the basis of public-private partnership requires state support. At the same time, state and local authorities should adhere to the provisions: providing state support in the process of implementing strategically important PPP projects in the field of socio-economic activities by legislative regulation of the procedure for determining the level of contribution of a supported investment project; determining the type of financial participation of the state (provision of state guarantees, subsidies or budget investments) should be based on economically justified performance indicators; involvement of state representatives to assess the feasibility of choosing certain forms of state support, forecasting the possible risks to prevent budget imbalances; ensuring transparency of public funding of PPP projects, which will increase the level of confidence in the investment market.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectдержавне фінансуванняuk_UA
dc.subjectінфраструктурні проєктиuk_UA
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectсоціально-економічні пріоритетиuk_UA
dc.subjectвидатки державного та місцевих бюджетівuk_UA
dc.subjectstate financinguk_UA
dc.subjectinfrastructure projectsuk_UA
dc.subjectpublic-private partnershipuk_UA
dc.subjectsocio-economic prioritiesuk_UA
dc.subjectstate and local budget expendituresuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми державного фінансування в контексті реалізації партнерських інфраструктурних проєктів держави і бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeActual problems of state financing in the context of implementation of partner infrastructure projects of the state and businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 2 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШУЛЮК.PDF618.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.