Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр-
dc.contributor.authorГолинський, Віталій-
dc.date.accessioned2021-12-30T12:43:47Z-
dc.date.available2021-12-30T12:43:47Z-
dc.date.issued2021-11-13-
dc.identifier.citationVashkiv O.P., Holynskyi V.I., Benchmarking as a tool for implementing the marketing policy of the enterprise. Реалії та перспективи інноваційного розвитку економіки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 13 листопада 2021 року). Київ : КЕНЦ, 2021. С. 19-23.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43613-
dc.descriptionEntrepreneurial activity today requires new approaches in the formation and implementation of strategies for its development, which in the context of general macroeconomic instability is of particular relevance and requires an effective solution. Among these issues, the most acutely traced problems associated with changes in the marketing policy of enterprises, focused on the search and implementation of unconventional solutions. A special place in this process is given to benchmarking as a regular assessment of the quality process and business processes, along with comparison with the benchmark partners, will drive continuous improvement. Benchmarking is the process of identifying, researching, borrowing and adapting the best practices of enterprises in one industry, as well as enterprises in other industries, for the purpose of development.uk_UA
dc.description.abstractПідприємницька діяльність в умовах сьогодення потребує нових підходів у формуванні та реалізації стратегій свого розвитку, що в умовах загальної макроекономічної нестабільності набуває особливої актуальності та потребує ефективного вирішення. Серед цих питань на першому плані найгостріше простежуються питання, пов’язані із змінами у маркетинговій політиці підприємств, орієнтованій на пошук та впровадження неординарних рішень. Особливе місце у цьому процесі відводиться бенчмаркінгу як регулярній оцінці процесу якості та бізнес-процесів, а також порівняння з еталонними партнерами сприятимуть постійному вдосконаленню. Бенчмаркінг на сучасному етапі – це процес виявлення, дослідження, запозичення та адаптації передового досвіду підприємств однієї галузі, а також підприємств інших галузей з метою розвитку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКиїв : Київський економічний науковий центрuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectbenchmarkinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleBenchmarking as a tool for implementing the marketing policy of the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeБенчмаркінг як інструмент реалізації маркетингової політики підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vashkiv-Holynskyi.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.