Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищук, С. І.-
dc.date.accessioned2022-02-01T12:00:10Z-
dc.date.available2022-02-01T12:00:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44160-
dc.description.abstractМагістерська робота Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням цифрових інструментівuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства з використанням цифрових інструментівuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy of the enterprise with the use of digital toolsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОНИЩУК_ДРМ.docx1.22 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.