Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХома, А. Ю.-
dc.date.accessioned2022-02-01T12:03:57Z-
dc.date.available2022-02-01T12:03:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44162-
dc.description.abstractМагістерська робота Формування стратегії бренд-орієнтованого управління підприємством (на матеріалах ПрАТ “ТерА”)uk_UA
dc.titleФормування стратегії бренд-орієнтованого управління підприємством (на матеріалах ПрАТ “ТерА”)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хома_А._перевірка_original_31012022_125025.doc827 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.