Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогуш, А. Р.-
dc.date.accessioned2022-02-15T09:43:46Z-
dc.date.available2022-02-15T09:43:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44546-
dc.description.abstractМагістерська робота Стратегія формування ділової репутації підприємства в соціальних мережахuk_UA
dc.titleСтратегія формування ділової репутації підприємства в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeStrategy formulation of business reputation of company in social mediauk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логуш_Анжела_Русланівна_ЕУПзм-21_original_15022022_094134.pdf1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.