Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZadorozhnyi, M.-Z.-
dc.contributor.authorMuravskyi, V.-
dc.contributor.authorShesternyak, M.-
dc.contributor.authorHrytsyshyn, A.-
dc.date.accessioned2022-04-29T11:15:44Z-
dc.date.available2022-04-29T11:15:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationZadorozhnyi, M.-Z., Muravskyi, V., Shesternyak, M., & Hrytsyshyn, A. (2022). Innovative NFC-Validation System for Accounting of Income and Expenses of Public Transport Enterprises // Marketing and Management of Innovations, 1, 84-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44943-
dc.description.abstractДля контролю ціноутворення в пасажирських перевезеннях, моніторингу функціонування міських транспортних мереж, зменшення прямих контактів під час пандемії COVID-19 доцільно запровадити систему NFC-валідації тарифів. Технологія NFC (Near-Field Communication) надає первинну інформацію про громадський транспорт і вартість проїзду. Метою статті є удосконалення методики застосування технології автоматизованої NFC-перевірки тарифів на проїзд у міському пасажирському транспорті для обліку та контролю наданих транспортних послуг. Завдання включають дослідження механізмів автоматизованої ідентифікації та підрахунку кількості перевезених пасажирів для обліку доходів автотранспортних підприємств; вибір одиниць калькуляції для автоматизованого визначення вартості наданих транспортних послуг; розробка методів контролю роботи водіїв, експлуатація транспортних засобів, перевезення пільгових категорій громадян, ціноутворення тощо. На основі загальних методів дослідження – інституційного та інноваційного – досліджено теоретико-методологічні аспекти технологій NFC-валідації тарифів на проїзд у громадському транспорті для цілей обліку; для прогнозування темпів впровадження NFC-пристроїв використано економіко-математичні методи аналізу та поліноміального тренда з використанням електронних таблиць Excel; методи бібліографічного та порівняльного аналізу з використанням інформаційного ресурсу «ResearchGate» – для визначення перспективних напрямків розвитку нових технологій у наданні транспортних та пасажирських послуг. Доведено, що найбільш ефективною одиницею калькуляції вартості транспортних послуг є «пасажир-кілометр», що відповідає особливостям функціонування міського пасажирського транспорту, оскільки враховує кількість пасажирів і відстань проїзду. Розроблено порядок розподілу доходів від продажу електронних квитків та бюджетних дотацій між перевізниками на основі інформації про загальну кількість (у тому числі пільгових категорій) перевезених пасажирів. Удосконалено методику автоматизованого обліку витрат за лічильником «пасажирський кілометр» на паливно-мастильні матеріали, заробітну плату персоналу, амортизацію транспортних засобів та його поточний ремонт, що визначають вартість транспортних послуг. Впровадження технології перевірки тарифів NFC сприятиме автоматизованому обліку витрат, доходів та надходжень від транспортних послуг, запровадженню ефективного контролю за роботою водіїв, транспортних засобів, пільгових перевезень, ціноутворення, своєчасності та надійності податків на міському транспорті.uk_UA
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectавтоматизація облікуuk_UA
dc.subjectоблік доходів і витратuk_UA
dc.subjectавтоматизована перевірка оплати проїздуuk_UA
dc.subjectпасажирські перевезенняuk_UA
dc.subjectгромадський транспортuk_UA
dc.subjectтехнологія NFCuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectaccounting automationuk_UA
dc.subjectincome and expense accountinguk_UA
dc.subjectautomated validation of fare paymentuk_UA
dc.subjectpassenger transportationuk_UA
dc.subjectpublic transportuk_UA
dc.subjectNFC technologyuk_UA
dc.titleInnovative NFC-Validation System for Accounting of Income and Expenses of Public Transport Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadorozhnyi_Shesternyak_2022.pdf263.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.