Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебуха, Лілія Зіновіївна-
dc.date.accessioned2022-06-09T07:24:42Z-
dc.date.available2022-06-09T07:24:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРебуха Л. З. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Хмельницький, 2019. 560 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». – Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія МОН України, Хмельницький, 2019.uk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectмайбутні соціальні працівникиuk_UA
dc.subjectфундаменталізація професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectінтегративна тренінгово-інформаційна технологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівниківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebukha_dys.docx1.79 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.