Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:21:23Z-
dc.date.available2022-06-09T09:21:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАдамів С. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій: дис. ... канд. пед. наук / С.Є.Адамів; Терноп. нац. пед. ун-т імені В.Гнатюка. Тернопіль: Тернопільський нац.пед.ун-т ім. В.Гнатюка, 2017. 237 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44969-
dc.description.abstractдисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Адамів.pdf2.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.