Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля-
dc.date.accessioned2022-09-21T09:18:55Z-
dc.date.available2022-09-21T09:18:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванечко Неля. Управління рекламною діяльністю: навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. - 88 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-670-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45428-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику систематизовано теоретичні засади рекламної діяльності на основі раніше опублікованих матеріалів, як автора так і інших науковців та практиків. Зібрана інформація викладена у доступній формі, з кейсовими завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері рекламної діяльності. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання. Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, менеджерів з реклами, маркетологів, підприємців.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністюuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК_УРД.pdf2.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.