Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorBorysova, T. M.-
dc.date.accessioned2016-11-11T12:36:13Z-
dc.date.available2016-11-11T12:36:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова, Тетяна Михайлівна. Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Тетяна Михайлівна Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - 36 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4542-
dc.titleМаркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практикаuk_UA
dc.title.alternativeMarketing of non-profit entities: theory, methodology, practiceuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat-borysova-t.pdf143.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
borysova-t.pdf454.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.