Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева-Калаур, Інна-
dc.contributor.authorZaitseva-Kalaur, I.-
dc.date.accessioned2022-10-05T09:39:24Z-
dc.date.available2022-10-05T09:39:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайцева-Калаур, І. Місце юридичних клінік в системі захисту прав людини [Текст] / Інна Зайцева-Калаур // Актуальні проблеми правознавства. – 2021. – Вип. 3. – С. 123-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45578-
dc.description.abstractУ статті аналізується нормативно-правове регулювання надання безоплатної юридичної допомоги з метою виявлення інструментів підготовки та підвищення кваліфікації майбутніх юристів. Аналіз прово- диться крізь призму гарантій рівності доступу громадян до правосуддя та гарантії отримання кваліфікованої юридичної допомоги. Розвиток досліджуваного законодавства пов’язують із державним завданням витіснення «підпільної адвокатури» і неякісної юридичної допомоги. Головним аспектом його вдосконалення автор нази- ває концептуальний розвиток понятійного апарату у двох напрямках: універсалізації та диференціації. Автор вважає юридичні клініки інструментом зміни якості юридичної допомоги та узгодження освітніх стандартів із професійними. Метою наукової статті є проведення комплексного аналізу місця юридичних клінік в системі захисту прав людини. Автор приходить до висновку, що з метою підвищення якості освіти фахівців юридичних клінік та по- кращення обслуговування клієнтів, юридичні клініки повинні: - розширити співпрацю між юридичними клініками, регулювати практичну діяльність юридичних клі- нік, розробити навчальні матеріали та залучити кошти для клінічної юридичної освіти в Україні; - стандартизувати вимоги до планів викладання та навчання з метою розробки єдиного набору мето- дичних рекомендацій і стандартів підготовки вчителів і студентів. - розробити та підписати загальні зобов’язання щодо етики для юридичних клінік; - підготувати спеціальні клінічні проекти щодо кримінальних справ, у університетах, де кваліфіковані юристи виконують функції викладачів, співробітників і навчають студентів; - переконатися, що в кожній клініці є штатний викладач – практикуючий юрист, або найняти принай- мні одного ліцензованого практикуючого адвоката, який спеціалізується на кримінальних справах; - залучати до роботи цінних та мотивованих студентів, яким необхідно пройти суворий процес пере- вірки, щоб вступити до юридичної клініки; - зробити участь у роботі юридичної клініки складовою навчального процесу, з обов’язковим оцінюван- ням рівня практичних знань; - проводити щотижня необхідні зустрічі для всіх студентів і викладачів, які працюють в юридичних клініках, щоб обговорити етичні та інші питання, які виникають у сфері консультування клієнтів. The article analyzes the legal regulation of free legal aid in order to identify tools for training and retraining of future lawyers. The analysis is conducted through the prism of guarantees of equal access of citizens to justice and guarantees of qualified legal aid. The development of the studied legislation is connected with the state task of ousting the “underground bar” and low-quality legal aid. The main aspect of its improvement the author calls the conceptual development of the conceptual apparatus in two directions: universalization and differentiation. The author considers legal clinics as a tool to change the quality of legal aid and harmonize educational standards with professional ones. The purpose of this scientific article is to conduct a comprehensive analysis of the place of legal clinics in the system of human rights protection. The author concludes that in order to improve the quality of education of specialists of legal clinics and improve customer service, legal clinics should: - expand cooperation between legal clinics, regulate the practical activities of legal clinics, develop training materials and raise funds for clinical legal education in Ukraine; - standardize the requirements for teaching and learning plans in order to develop a single set of guidelines and training standards for teachers and students. - develop and sign general ethics commitments for legal clinics; - prepare special clinical projects on criminal cases, in universities, where qualified lawyers perform the functions of teachers, staff and teach students; - make sure that each clinic has a full-time practicing lawyer, or hire at least one licensed practicing lawyer specializing in criminal cases; - to involve valuable and motivated students who need to go through a rigorous screening process to enter a legal clinic; - to make participation in the work of the legal clinic a component of the educational process, with a mandatory assessment of the level of practical knowledge; - hold weekly meetings for all students and faculty working in legal clinics to discuss ethical and other issues that arise in the field of client counseling.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectбезоплатна правова допомогаuk_UA
dc.subjectюридичні клінікиuk_UA
dc.subjectзахист прав людиниuk_UA
dc.subjectміжнародний досвідuk_UA
dc.subjectсоціально незахищені верстви населенняuk_UA
dc.subjectfree legal aiduk_UA
dc.subjectlegal clinicsuk_UA
dc.subjectprotection of human rightsuk_UA
dc.subjectinternational experienceuk_UA
dc.subjectsocially vulnerable segments of the populationuk_UA
dc.titleМісце юридичних клінік в системі захисту прав людиниuk_UA
dc.title.alternativeThe legal clinics in the human rights protection systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2021 рік Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайцева-Калаур.PDF323.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.