Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія-
dc.contributor.authorСеменчук, Юліан-
dc.contributor.authorLysa, Nataliya-
dc.contributor.authorSemenchuk, Yulian-
dc.date.accessioned2022-12-06T09:01:47Z-
dc.date.available2022-12-06T09:01:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛиса, Н. Міжнародні іспити з англійської мови в контексті інтернаціоналізації освітніх послуг [Текст] / Наталія Лиса, Юліан Семенчук // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2021. – № 1. – С. 98-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45909-
dc.description.abstractІнтернаціоналізація освіти є важливим чинником для продукування і впровадження інновацій в освітньому секторі, підвищення конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг в умовах глобалізації. Володіння іноземними мовами розширює діапазон міжнародної співпраці в різних галузях і сприяє вивченню закордонного досвіду, дозволяє використати можливості стажування в університетах інших країн, надає переваги викладачам у прийнятті на роботу чи вступі на навчання для студентів. Інструментом інтернаціоналізації є міжнародні іспити, що дозволяють отримати сертифікат про підтвердження рівня володіння іноземною мовою, найчастіше англійською. У статті проаналізовано стан інтернаціоналізації освітніх послуг стосовно організації та проведення міжнародних іспитів з англійської мови. Розглянуто особливості та структуру міжнародних іспитів, які найчастіше складають претенденти на отримання сертифіката. Виокремлено моменти, на які слід звернути особливу увагу при виконанні тестових завдань. The internationalization of education is an important factor for the development and implementation of innovations in the educational sector, for increasing competitiveness in the educational service market within globalization. Knowledge of foreign languages expands the range of international cooperation in various fields and contributes to the study of foreign experience, allows the use of internship opportunities at universities in other countries, gives advantages to teachers in hiring or enrolling in training for students. The instrument of internationalization is international exams, which allow you to receive a certificate confirming the level of proficiency in a foreign language, primarily English. The article analyzes the state of internationalization of educational services in terms of organizing and conducting international examinations in English. The structure of the tests, which are most often passed by applicants for obtaining a certificate, is characterized and analyzed. The features of international exams are considered and the points that should be guided by when performing test tasks are highlighted.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація освітиuk_UA
dc.subjectакадемічна мобільністьuk_UA
dc.subjectміжнародні іспитиuk_UA
dc.subjectміжнародний сертифікатuk_UA
dc.subjectрівні володіння мовоюuk_UA
dc.subjectтестові завданняuk_UA
dc.subjectinternationalization of educationuk_UA
dc.subjectacademic mobilityuk_UA
dc.subjectinternational examsuk_UA
dc.subjectinternational certificateuk_UA
dc.subjectlevels of Englishuk_UA
dc.subjecttestsuk_UA
dc.titleМіжнародні іспити з англійської мови в контексті інтернаціоналізації освітніх послугuk_UA
dc.title.alternativeInternational English exams in the context of internationalization of educational servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лиса.PDF636.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.