Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТешнер, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-01-11T14:52:50Z-
dc.date.available2023-01-11T14:52:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТешнер Д. В. Бренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистості [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота : спец. 231 – cоціальна робота освітньо-професійна програма – cоціальна робота / Діана Віталіївна Тешнер ; наук. керівник д. психол. н., доц. А. Н. Гірняк. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46429-
dc.description.abstractМагістерська робота Бренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистостіuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectсоціальна ідентичність особистостіuk_UA
dc.titleБренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистостіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тешнер Діана, СРм-21 .docx243.83 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.