Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвітінська, В. М.-
dc.date.accessioned2023-01-20T12:03:35Z-
dc.date.available2023-01-20T12:03:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКвітінська В. М. Система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях [Електронний ресурс] = The system of psychological services in inclusive educational institutions : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / В. М. Квітінська. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджується система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях. Зокрема, розглянуті особливості постання сучасної інклюзивної освіти та показна роль психолога освітнього закладу у супроводі дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Також виявлені особливості психологічного супроводу та проблеми функціонування психологічної служби у закладах інклюзивної освіти, концептуальні та технологічні основи діяльності психологічної служби в закладах інклюзивної освіти. У магістерській роботі проведене практичне дослідження та показані шляхи удосконалення професійної компетентності фахівців-психологів інклюзивних закладів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectпсихологічна службаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectособливості психологічного супроводуuk_UA
dc.titleСистема діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціяхuk_UA
dc.title.alternativeThe system of psychological services in inclusive educational institutionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
квітінська.docx307.69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.