Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарубайко, М.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-23T07:50:45Z-
dc.date.available2023-01-23T07:50:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46758-
dc.descriptionМагістерська робота Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феноменuk_UA
dc.titleБібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феноменuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубайко М.Г..pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.