Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Єлизавета Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-27T09:10:09Z-
dc.date.available2023-01-27T09:10:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47033-
dc.descriptionМагістерська робота Удосконалення формування маркетингової політики підприємстваuk_UA
dc.titleУдосконалення формування маркетингової політики підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРЧУК Є.В.pdf906.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.