Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуліш, О. В.-
dc.date.accessioned2023-02-01T14:57:32Z-
dc.date.available2023-02-01T14:57:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКуліш О. В. Цільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] = Target, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Олена Володимирівна Куліш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. В. Мазур. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 77с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228-
dc.description.abstractУ роботі у першому розділі проаналізовано теоретичний аналіз проблеми тривожності у дітей дошкільного віку. У другому розділі наведено дані емпіричного дослідження тривожності дітей дошкільного віку. У третьому розділі визначено цільові, змістові та процедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectрівень тривожностіuk_UA
dc.subjectпсихорекціяuk_UA
dc.subjectвиди тривожностіuk_UA
dc.subjectпсихомалюнокuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectlevel of anxietyuk_UA
dc.subjectpsychoreactionuk_UA
dc.subjecttypes of anxietyuk_UA
dc.subjectpsychoimageuk_UA
dc.titleЦільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeTarget, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool childrenuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куліш_ПСзмч-21.doc1.47 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.