Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолбіна, Наталія-
dc.contributor.authorKolbina, Natalia-
dc.date.accessioned2023-03-03T12:45:53Z-
dc.date.available2023-03-03T12:45:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолбіна, Н. Суб’єкти адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчування [Текст] / Наталія Колбіна // Актуальні проблеми правознавства. – 2022. – Вип. 2. – С. 51-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47676-
dc.description.abstractАвтором наведено поняття та систему суб’єктів адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчування. Визначено, що суб’єкти адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчування – це система органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які виконують публічні завдання та функції у сфері виробництва та обігу дитячого харчування з метою реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, а також формують та реалізують державну політику у сфері забезпечення дітей грудного та раннього віку повноцінним, високоякісним та безпечним дитячим харчуванням. Система суб’єктів адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчування характеризується наступними ознаками: 1) являє собою систему державних органів (Верховна Рада України, Президент України, радник-уповноважений Президента України з прав дітей та дитячої реабілітації, Кабінет Міністрів України, центральні органи виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади) та органів місцевого самоврядування; 2) виконують як власні, так і делеговані повноваження визначені Конституцією України та законами України; 3) адміністративно-правові відносини, що виникають в сфері виробництва та обігу дитячого харчування урегульовані нормами адміністративного права; 4) регулюють і охороняють переважно публічно-правові інтереси, що виникають у діяльності органів виконавчої влади, державного управління, адміністрацій органів місцевого самоврядування щодо виробництва та обігу дитячого харчування; 5) під час реалізації своїх завдань та функцій використовують управлінські та сервісні адміністративно-правові засоби публічного адміністрування. До суб’єктів адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчування автором віднесено: Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Державну служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та ін. центральні органи виконавчої влади, а також місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування. The author presents the concept and system of subjects of administrative and legal regulation of production and circulation of baby food. It is determined that the subjects of administrative and legal regulation of production and circulation of baby food is a system of public authorities and local governments that perform public tasks and functions in the production and circulation of baby food in order to implement the constitutional rights of the child to a sufficient standard of living, health and life protection, as well as form and implement state policy in the field of providing infants and young children with complete, high-quality and safe baby food. The system of subjects of administrative and legal regulation of production and circulation of baby food is characterized by the following features: 1) is a system of state bodies (Verkhovna Rada of Ukraine, President of Ukraine, Adviser to the President of Ukraine on Children's Rights and Rehabilitation) executive power, local executive bodies) and local self-government bodies; 2) perform both their own and delegated powers determined by the Constitution of Ukraine and laws of Ukraine; 3) administrative and legal relations arising in the field of production and circulation of baby food are regulated by administrative law; 4) regulate and protect mainly public and legal interests arising in the activities of executive bodies, public administration, administrations of local governments on the production and circulation of baby food; 5) in the implementation of their tasks and functions use administrative and service administrative and legal means of public administration. The authors include the Ministry of Health of Ukraine, the Ministry of Social Policy of Ukraine, the Ministry of Finance of Ukraine, the Ministry of Justice of Ukraine, the Ministry of Agrarian Policy and Food of Ukraine, the State Service of Ukraine for Food Safety. products and consumer protection, etc. central executive bodies, as well as local state administrations and local self-government bodies.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectдитяче харчуванняuk_UA
dc.subjectсуб’єкт публічного адмініструванняuk_UA
dc.subjectсуб’єкти адміністративно- правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчуванняuk_UA
dc.subjectповноваження та компетенціяuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectbaby fooduk_UA
dc.subjectsubject of public administrationuk_UA
dc.subjectsubjects of administrative and legal regulation of production and circulation of baby fooduk_UA
dc.subjectpowers and competenceuk_UA
dc.subjectpublic authoritiesuk_UA
dc.titleСуб’єкти адміністративно-правового регулювання виробництва та обігу дитячого харчуванняuk_UA
dc.title.alternativeSubjects of administrative and legal regulation of production and circulation of baby fooduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2022 рік Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колбіна.PDF368.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.