Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/480
Назва: Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг
Інші назви: Entrepreneurship economics on the market of goods and services
Автори: Шлійко, Антоніна Володимирівна
Ключові слова: економіка підприємства
business economics
стратегія підприємництва
entrepreneurship strategy
підприємницький успіх
entrepreneurial success
антикризова політика
anti-crisis policy
державне регулювання
state regulation
ринкове регулювання
market regulation
Дата публікації: 2008
Видавництво: Центр учбової літератури
Бібліографічний опис: Шлійко, А. В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – К. : ЦУЛ, 2008. – 375 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику показано місце, роль і значення підприємництва на ринку товарів і послуг у становленні ринкової економіки, висвітлено актуальні проблеми ефективної діяльності підприємництва в ринковому середовищі, його організаційної структури, основних організаційних форм бізнесу, подано фінансово-економічні результати економічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/480
ISBN: 978-966-364-555-1
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
економіка підприємства.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.