Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48070
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дума, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Данилюк, І.В. | - |
dc.contributor.author | Шевчук, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T11:52:31Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T11:52:31Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | І. І. Шевчук. Л. В. Дума, І. В. Данилюк Система підтримки прийняття рішень в процесах освітньої та науково-інноваційної діяльності - «Молодий вчений» №6(94) - С. 92–99.DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-21 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48070 | - |
dc.description.abstract | Розвиток інноваційних технологій впливає на освітній процес перетворюючи освіту на продуктивний сектор економіки. З однієї сторони освіта є провідником інновацій, оскільки займається підготовкою фахівців, з другої сама стає споживачем інноваційних технологій. Більшість закладів вищої освіти активно підтримують ініціативи співробітників та слухачів в галузі реалізації проектів, комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності, створення і розвитку МІП (малих інноваційних підприємств), сприяють в залученні фінансування для забезпечення проектної й інноваційної діяльності. Тому, в статті розроблено й обґрунтовано побудову СППР, яка дозволяє в значній мірі вирішити проблеми навчання в процесі формування та реалізації результатів науково-дослідної діяльності. Дані галузі схожі з галузями, визначеними в рамках виконання науково-дослідної частини індивідуального плану згідно якого проводиться навчання. Взаємодія з проектним комплексом здійснюється і в зворотному напрямку, шляхом автоматичного наповнення наукових інтересів користувачів ІСУ університету. У результаті виконаного дослідження отримані наукові та практичні результати. Методика дозволила забезпечити співробітників і студентів інформацією, необхідною для організації та розвитку взаємодії між ними при реалізації науково-дослідної, науково-практичної діяльності, а також реалізувати інтелектуальний пошук в просторі інформаційних моделей. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | «Молодий вчений» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки;DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-21 | - |
dc.subject | інноваційні процеси в освіті | uk_UA |
dc.subject | підтримка прийняття рішень | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | альтернативи | uk_UA |
dc.subject | моделі | uk_UA |
dc.subject | етапи | uk_UA |
dc.subject | публікації | uk_UA |
dc.subject | гранти. | uk_UA |
dc.title | Система підтримки прийняття рішень в процесах освітньої та науково-інноваційної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
731-Текст статті-703-1-10-20210730 (1).pdf | Розвиток інноваційних технологій впливає на освітній процес перетворюючи освіту на продуктивний сектор економіки. З однієї сторони освіта є провідником інновацій, оскільки займається підготовкою фахівців, з другої сама стає споживачем інноваційних технологій. Більшість закладів вищої освіти активно підтримують ініціативи співробітників та слухачів в галузі реалізації проектів, комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності, створення і розвитку МІП (малих інноваційних підприємств), сприяють в залученні фінансування для забезпечення проектної й інноваційної діяльності. Тому, в статті розроблено й обґрунтовано побудову СППР, яка дозволяє в значній мірі вирішити проблеми навчання в процесі формування та реалізації результатів науково-дослідної діяльності. Дані галузі схожі з галузями, визначеними в рамках виконання науково-дослідної частини індивідуального плану згідно якого проводиться навчання. Взаємодія з проектним комплексом здійснюється і в зворотному напрямку, шляхом автоматичного наповнення наукових інтересів користувачів ІСУ університету. У результаті виконаного дослідження отримані наукові та практичні результати. Методика дозволила забезпечити співробітників і студентів інформацією, необхідною для організації та розвитку взаємодії між ними при реалізації науково-дослідної, науково-практичної діяльності, а також реалізувати інтелектуальний пошук в просторі інформаційних моделей. | 786.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.