Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48103
Назва: | Бізнес-аналітика vs. бізнес-аналіз: сучасний дискурс, модель професійної компетенції ініціатора позитивних змін |
Автори: | Бруханський, Руслан Феоктистович Спільник, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | Бізес-аналітика Бізнес-аналіз |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації |
Бібліографічний опис: | Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. 2022. Випуск 1-2. С. 7-21 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність задля забезпечення успішного ведення бізнесу за допомогою аналізу вирішувати широке коло завдань зумовила запит на аналітиків, яких називають агентами, або ініціаторами змін. З огляду на те, що на сьогоднішній день на конкурентному ринку праці позиція бізнес-аналітика є однією з найбільш престижних і добре оплачуваних, до бізнес-аналітики, як до виду діяльності, до цієї галузі знань, що динамічно розвивається, а також до відповідного освітнього продукту виникає закономірний інтерес. Відповідно набувають актуальності розгляд сутності концепту «бізнес-аналітика» у різних його трактуваннях і аспектах, визначення ключових параметрів моделі професійної компетенції бізнес-аналітика, а також вирішення завдань щодо їх формування та інтегрування за відповідною освітньо-професійною програмою підготовки закладом вищої освіти. Сформульовано висновок про те, що ускладнення зовнішнього середовища та внутрішніх бізнес-процесів підприємства зумовлюють необхідність застосування бізнес-аналітики, як системи комплексного і повсякчасного моніторингу, оцінки та діагностування функціонування бізнесу, а також здійснення змін шляхом бізнес-аналізу задля вирішення проблем або використання існуючих можливостей забезпечення життєздатності та розвитку бізнесу. Це передбачає новий концептуальний підхід як у обробці інформації, так і в цілях та особливостях проведення такого аналізу. Зазначене підвищить дієвість аналізу та дозволить організація перетворити аналітичну роботу на невід'ємну складову успішного ведення бізнесу. Визначено ключові параметри моделі професійної компетенції бізнес-аналітика. Сформульовано завдання освітньої програми з підготовки бізнес-аналітика щодо формування та інтегрування належних освітніх компетентностей та одержання прикладних результатів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48103 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бізнес-аналітика.pdf | 389.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.