Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorПоліщук, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-06-18T11:45:58Z-
dc.date.available2023-06-18T11:45:58Z-
dc.date.issued2023-04-20-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В., Поліщук А. О. Комплексний інтернет-маркетинг як інструмент формування екологічної поведінки споживачів [Текст] / О. В. Борисяк, А. О. Поліщук // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [м. Дніпро, 20 квітня 2023 р.]. Т 1. – Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2023. C. 294-295.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48137-
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleКомплексний інтернет-маркетинг як інструмент формування екологічної поведінки споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Поліщук.pdf147.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.