Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирак, І. М.-
dc.date.accessioned2023-09-08T08:52:27Z-
dc.date.available2023-09-08T08:52:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧирак, І. М. Економіка соціальних медіа [Текст] : навч. посіб. / І. М. Чирак. - Тернопіль : ЗУНУ, 2023. - 300 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48285-
dc.description.abstractУ навчальному поісібнику висвітлено теоретичні засади становлення та розвитку економіки соціальних медіа за умов стрімкого розвитку інформацйних технологій. З оявою ринциово нового інформаційного середовища - віртуального ростору, змінились попередні уявлення світу щодо ведення комунікацій, пошуку та передачі інформації та ведення бізнесу.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleЕкономіка соціальних медіаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
економіка соц медіа.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.