Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-10-17T13:09:53Z-
dc.date.available2023-10-17T13:09:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШКІЦЬКА, І. (2023). НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ ДОКУМЕНТОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН: НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ». АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2023300.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48484-
dc.description.abstractСтаттю присвячено опису підходів до викладання документознавчих дисциплін, зокрема аналітико-синтетичного опрацювання інформації. Не заперечуючи доцільності вивчення в межах згаданого курсу історичних засад основних бібліотечно-бібліографічних процесів, автор пропонує під час викладання звертати увагу на перспективи розвитку сфери інформаційної діяльності, бібліотечної та архівної справи, знайомити студентів із напрямами подальшої автоматизації видів аналітико-синтетичного опрацювання інформації. Наголошено на важливості ознайомлення здобувачів освіти зі змінами в термінологічній галузі інформаційної діяльності та діловодства, а також тенденцією до узгодження українських нормативних документів, що регулюють основні види опрацювання інформації, із міжнародними стандартами. У межах навчальної дисципліни «Аналітико-синтетичне опрацювання інформації» автор пропонує студентам опанувати різні стилі бібліографування та посилання на джерела інформації, що стане запорукою успішної діяльності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Для формування навичок із бібліографування запропоновано різні методи та форми роботи зі студентами: тестування, виконання ситуаційних завдань, написання бібліографічних оглядів, оформлення списків літератури за різними стилями, створення карток-завдань для бібліографування широкого спектру видів першоджерел. Знання способів використання результатів аналітико-синтетичного опрацювання інформації і галузей, які його потребують, усвідомлення здобувачами освіти практичної спрямованості навчальної дисципліни та тренінги-екскурсії в бібліотеках із тем дисципліни віднесено до факторів, що сприяють підвищенню мотивації студентів до навчання. Обстоюється думка про те, що реалізація під час викладання навчальної дисципліни «Аналітико-синтетичне опрацювання інформації» студентоцентрованого підходу, який полягає у свободі вибору здобувачів освіти тем досліджень і способів репрезентації їхніх результатів, велика увага викладача до розвитку комунікативних навичок і критичного мислення студентів істотно активізує їхню пізнавальну діяльність, допомагає краще засвоїти навчальний матеріал і здобути навички, необхідні для роботи у сфері інформаційної діяльності та діловодства. Подано приклади тестових питань, окреслено тематику ситуаційних і комплексних практичних індивідуальних завдань до курсу, що дають змогу закріпити набуті знання та виробити навички їх застосування на практиці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectаналітико-синтетичне опрацювання інформації, інформаційна, бібліотечна та архівна справа, цифровізація, автоматизація інформаційної діяльності, пізнавальна активність студента, термінологія, педагогічний метод.uk_UA
dc.titleНОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ ДОКУМЕНТОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН: НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-3_2023.pdf4.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.