Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48587
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штохман, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T13:52:57Z | - |
dc.date.available | 2023-10-27T13:52:57Z | - |
dc.date.issued | 2023-10-18 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48587 | - |
dc.description.abstract | Зворотний зв'язок - це необхідна складова навчання іноземної мови, інформація як для студента, так і для викладача про результативність їх діяльності або з метою удосконалення певних аспектів навчання. Впродовж багатьох років точиться дискусія серед педагогів та науковців, до якої часто долучаються студенти, щодо ставлення до виправлення помилок. Темі зворотного зв’язку присвячені роботи як вітчизняних, так і зарубіжних педагогів і психологів, де зворотний зв'язок розглядається у навчальному процесі як одне із центральних понять. Вибір стратегії виправляти чи не виправляти залежить як від помилки самої, так і від того, чи вплине вона на подальший результат виконання завдання та навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі» | uk_UA |
dc.subject | помилки, навчання, іноземна мова, виправлення, редагування | uk_UA |
dc.title | ПІДХОДИ ДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Штохман_тези Вінн 2 помилки.docx | 20.59 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.