Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Михайло Григорович-
dc.date.accessioned2015-04-22T09:47:13Z-
dc.date.available2015-04-22T09:47:13Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСаєнко, М. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. / М. Г. Саєнко. – Тернопіль : Економічна думка, 2006. – 394 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/486-
dc.description.abstractУ посібнику обґрунтовано об'єктивну необхідність стратегічного планування на підприємстві в умовах нестабільності ринкової економіки, викладено теоретико-методологічні підходи до діагностики і прогнозування середовища підприємства, розробки його місії і стратегічних цілей, формування корпоративної, конкурентних, функціональних і операційних стратегій.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk_UA
dc.subjectcorporate strategyuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectпідприємницьке середовищеuk_UA
dc.subjectentrepreneurial environmentuk_UA
dc.titleСтратегія підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeEnterprise strategyuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
saenko_strateg_pidpr.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.