Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозуляк, Ольга-
dc.contributor.authorБашурин, Наталія-
dc.contributor.authorZozuliak, Olha-
dc.contributor.authorBashuryn, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-11-09T10:02:26Z-
dc.date.available2023-11-09T10:02:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗозуляк, О. Викладання блоку приватноправових дисциплін у магістратурі : нові виклики в умовах реформи юридичної освіти та дистанційного навчання [Текст] / Ольга Зозуляк, Наталія Башурин // Актуальні проблеми правознавства. – 2023. – Вип. 1. – С. 159-165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48761-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретико-прикладному аналізу ключових аспектів застосування новітніх методик викладання блоку приватноправових дисциплін у магістратурі в умовах реформи юридичної освіти та дистанційного навчання в Україні. Автори статті наголошують на потребі поєднання при викладанні приватноправових дисциплін трьох основних складових: 1) характеристика сучасного цивільного законодавства; 2) вивчення доктрини цивільного права; 3) практики його застосування . Вказується на потребі застосування позитивного досвіду провідних країн ЄС при викладанні галузевих юридичних дисциплін; потреби глибинного аналізу практики Європейського суду з прав людини; характеристики інститутів цивільного права у контексті порівняльного правознавства. Вказується на те, що заняття повинні носити в своїй основі проблемний характер із системною аналітикою та аналізом наукових публікацій. Наголошується на непересічному значенні залучення студентів до наукових гуртків цивілістичного спрямування, участі у конференціях та інших заходах науково-практичного характеру. Детально проаналізовано перспективи посилення практичної складової під час навчання майбутніх юристів через долучення до навчального процесу правників-практиків; зміну підходів до процесу стажування та практики студентів; реформування діяльності юридичних клінік з метою формування професійних компетентностей у майбутнього юриста відповідно до закону України «Про вищу освіту». Досліджуючи проблематику дистанційної освіти при здобутті юридичної освіти, автори наголошують на актуальності заходів, які вживаються у навчальному процесі під час повітряних тривог в умовах війни та констатують перспективність змішаної форми навчання як формату здійснення навчання майбутніх юристів, який дозволяє адаптуватися до різних нестабільних та неоднозначних умов, у тому числі і в умовах дії воєнного стану в Україні. The article is devoted to the theoretical-applied analysis of the key aspects of the application of the latest methods of teaching the block of private law disciplines in the master’s degree in the conditions of the reform of legal education and distance learning in Ukraine. The authors of the article emphasize the need to combine three main components when teaching private law disciplines: 1) characteristics of modern civil legislation; 2) studying the doctrine of civil law; 3) practices of its application. It is pointed out the need to apply the positive experience of the leading EU countries when teaching sectoral legal disciplines; the need for an in-depth analysis of the practice of the European Court of Human Rights; characteristics of civil law institutions in the context of comparative jurisprudence. It is pointed out that classes should be fundamentally problem-based with systematic analysis and analysis of scientific publications. Emphasis is placed on the unique importance of involving students in scientific circles of a civic orientation, participation in conferences and other events of a scientific and practical nature. The prospects of strengthening the practical component during the training of future lawyers through the involvement of practicing lawyers in the educational process were analyzed in detail; changing approaches to the internship process and student practice; reforming the activity of legal clinics with the aim of forming professional competences of the future lawyer in accordance with the Law of Ukraine «On Higher Education». Investigating the issues of distance education in obtaining a legal education, the authors emphasize the relevance of measures taken in the educational process during air raids in wartime conditions and state the perspective of the mixed form of education as a format for the training of future lawyers, which allows to adapt to various unstable and ambiguous conditions, including in the conditions of martial law in Ukraine.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectприватноправові дисципліниuk_UA
dc.subjectцивільне правоuk_UA
dc.subjectметоди викладанняuk_UA
dc.subjectюридична освітаuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectprivate law disciplinesuk_UA
dc.subjectcivil lawuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectlegal educationuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectinnovative teaching methodsuk_UA
dc.titleВикладання блоку приватноправових дисциплін у магістратурі : нові виклики в умовах реформи юридичної освіти та дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeTeaching the block of private law disciplines in the master's degree: new challenges in the conditions of the reform of legal education and distance learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2023 рік Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зозуляк.PDF1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.