Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШилінська, Інна Феодосієвна-
dc.contributor.authorБєлінська, Ірина Демянівна-
dc.contributor.authorЗалюбовська, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2023-11-25T15:52:46Z-
dc.date.available2023-11-25T15:52:46Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48904-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему міжкультурної професійної комунікації. Означене поняття розглянуто з позиції дискурсивного підходу. Виокремлено особливості Західної і Східної ділових культур. Окреслено труднощі, що виникають у процесі ділової комунікації між фахівцями різних культур. Наведено фактори, що визначають ефективність міжкультурної професійної комунікації. Окреслено роль вербальних і невербальних фонових знань і правил володіння мовленнєвим етикетом у процесі міжкультурного професійного спілкування. Визначено поняття активного і пасивного лексикону фахівця та його роль у процесі комунікаціїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectміжкультурна професійна комунікація, дискурсивний підхід, діловий дискурс, мовленнєвий етикетuk_UA
dc.titleМіжкультурна професійна комунікація з позиції дискурсивного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shylinska_tezy_2023_1.docx27.98 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.