Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49116
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкіцька, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-18T16:43:47Z | - |
dc.date.available | 2023-12-18T16:43:47Z | - |
dc.date.issued | 2023-11 | - |
dc.identifier.issn | 2786-8923 Online | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49116 | - |
dc.description | Шкіцька І. Ю. Реалізація студентоцентрованого підходу у викладанні документознавчих дисциплін. Інформація та соціум: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформація та соціум» (02 червня 2023 року) / редкол.: О. М. Анісімова та ін. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2023. C. 15-19 | uk_UA |
dc.description.abstract | Тези присвячено репрезентації проявів студентоцентризму на прикладі викладання документознавчих дисциплін. Автор ділиться своїм досвідом використання студентоцентрованого підходу під час викладання фахових дисциплін студентам, які здобувають спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Можливість вибору цікавих й актуальних тем наукових робіт із дотриманням принципу наступності наукових досліджень, вибір місць проходження дуальної освіти здобувачами освіти, перехід викладачів від авторитарного стилю навчання до демократичного, урізноманітнення методів навчальної діяльності та контролю знань студентів, активне використання інтерактивних методів навчання, організація зустрічей студентської молоді з практиками у сфері інформаційної, бібліотечної та архівної справи, екскурсій до бібліотек, архівів, музеїв, відділів інформаційно-документаційного забезпечення управління в установах, пропагування принципів академічної доброчесності та створення сприятливого соціально-психологічного клімату на заняттях позиціоновано як яскраві прояви студентоцентризму в закладах вищої освіти. The abstract is devoted to the representation of student-centrism on the example of teaching documentary academic courses. The author shares her experience of implementing a student-centered approach during the teaching professional disciplines students majoring in ‘Information, library and archival affairs’. The possibility of choosing interesting and relevant topics of scientific works in compliance with the principle of the continuity of scientific research, the choice of places of dual education by students, the transition from an authoritarian teaching style to a democratic one, diversification of methods of educational activity and control of student knowledge, active usage of interactive teaching methods, organization of meetings young people with internships in the field of information, library and archival work, excursions to libraries, archives, museums, departments of information and documentation management support in institutions, promotion of the principles of academic integrity and creation of a favorable social and psychological climate in classes are positioned as bright manifestations of student-centrism in universities. Tezy są poświęcone reprezentacji studentocentryzmu na przykładzie nauczania przedmiotów dokumentalnych w szkołach wyższych. Autor dzieli się swoim doświadczeniem w stosowaniu podejścia skoncentrowanego na studencie podczas nauczania dyscyplin zawodowych dla studentów kierunku „Informacja, bibliotekoznawstwo i archiwizacja”. Możliwość wyboru ciekawych i istotnych tematów prac naukowych z zachowaniem zasady ciągłości badań, wybór miejsc kształcenia dualnego przez studentów, przejście wykładowców z autorytarnego stylu nauczania na demokratyczny, dywersyfikacja metody działalności edukacyjnej i kontroli wiedzy uczniów, aktywne wykorzystanie interaktywnych metod nauczania, organizacja spotkań studentów ze specjalistami w zakresie pracy informacyjnej, bibliotecznej i archiwalnej, wycieczki do bibliotek, archiwów, muzeów, wydziałów zarządzania informacją i dokumentacją, promowanie zasad uczciwości akademickiej oraz tworzenie sprzyjającego klimatu psychologicznego na zajęciach są jaskrawymi przejawami studentocentryzmu w szkołach wyższych. | uk_UA |
dc.publisher | ДонНУ імені Василя Стуса | uk_UA |
dc.subject | студентоцентрований підхід, документознавча навчальна дисципліна, заклад вищої освіти, здобувач освіти, індивідуальна освітня траєкторія, дуальна освіта | uk_UA |
dc.subject | student-centered approach, documentary academic course, higher education institution, student, individual educational trajectory, dual education | uk_UA |
dc.subject | podejście skoncetrowane na studencie, kurs studiów dokumentalnych, uczelnia, student, indywidualna trajektoria edukacyjna, kształcenie dualne | uk_UA |
dc.title | Реалізація студентоцентрованого підходу у викладанні документознавчих дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of a student-centered approach in teaching documentary academic courses | uk_UA |
dc.title.alternative | Wdrożenie podejścia skoncentrowanego na studencie w nauczaniu dyscyplin dokumentalnych | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези Шкіцька І. Вінниця 2023.pdf | Шкіцька І. Ю. Реалізація студентоцентрованого підходу у викладанні документознавчих дисциплін. Інформація та соціум: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформація та соціум» (02 червня 2023 року) / редкол.: О. М. Анісімова та ін. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2023. C. 15-19 | 2.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.