Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихор, Тарас Богданович-
dc.date.accessioned2024-01-16T12:49:08Z-
dc.date.available2024-01-16T12:49:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВихор Т. Б. Покращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війни [Електронний ресурс] = Improvement of marketing product policy at the enterprise during the war : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Богданович Вихор ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49225-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Покращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війниuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.titleПокращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війниuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing product policy at the enterprise during the waruk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vychor T.B.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.