Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубкевич, Владислав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-01-16T13:02:18Z-
dc.date.available2024-01-16T13:02:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗубкевич В.С. Маркетингове управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарювання [Електронний ресурс] = Marketing management of enterprise competitiveness : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Владислав Сергійович Зубкевич ; наук. керівник к.е.н., доц. Ю. Т. Процишин. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49227-
dc.description.abstractУ роботі на основі аналізу комерційної діяльності закладу громадського харчування виокремлено ключові фактори, що впливають на його маркетингове управління та рівень конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта господарювання. Виявлено фактори конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта господарювання на ринку послуг м. Тернопіль. Досліджено маркетингове управління конкурентоспроможністю ресторану «Бахус», запропоновано та обґрунтовано напрями його покращення.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectзаклад громадського харчуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність суб’єкта господарюванняuk_UA
dc.titleМаркетингове управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of enterprise competitivenessuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zubkiewicz V.S.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.