Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Тарас Володимирович-
dc.date.accessioned2024-01-17T11:55:21Z-
dc.date.available2024-01-17T11:55:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОкрепкий, Т. В. Інформаційне забезпечення маркетингової збутової діяльності підприємства [Електронний ресурс] = Information support of marketing distribution activities of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Володимирович Окрепкий ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49234-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи формування інформаційного супроводу прийняття збутових рішень, проведено аналіз збутової діяльності АТ «Концерн Галнафтогаз» під час війни, ідентифіковано сучасні виклики та перспективи розвитку ринку палива в Україні, запропоновано стратегічні напрямки удосконалення збутової діяльності підприємства та її інформаційної підтримки.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectінформаційний супровідuk_UA
dc.subjectприйняття збутових рішеньuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeInformation support of marketing distribution activities of the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Okrepkyi T.V.pdf995.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.