Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалаш, Дар’я Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-01-17T12:01:48Z-
dc.date.available2024-01-17T12:01:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПалаш, Д. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу [Електронний ресурс] = Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of digital marketing : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Дар’я Анатоліївна Палаш ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49235-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингуuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of digital marketinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palach D.A.pdf2.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.