Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусановська, Вікторія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-01-17T12:40:05Z-
dc.date.available2024-01-17T12:40:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРусановська, В. Ю. Удосконалення управління маркетингом на засадах нейромаркетингу [Електронний ресурс] = Improvement of marketing management on the basis of neuromarketing : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Вікторія Юріївна Русановська ; наук. керівник к.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49239-
dc.description.abstractУ роботі на основі аналізу господарської діяльності ГО ТМЖК «Відродження нації» виокремлено напрями покращення управління маркетингом на засадах нейромаркетингу. Виявлено сильні та слабкі сторони досліджуваної організації на ринку некомерційних послуг Тернопільської області. Досліджено сучасну практику управління маркетингом та рівень використання інструментів нейролінгвістичного програмування в організації, запропоновано та обґрунтовано напрями її покращення.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетингом на засадах нейромаркетингуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing management on the basis of neuromarketinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusanovska V.j.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.