Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанишин, Богодар Петрович-
dc.date.accessioned2024-01-17T12:47:28Z-
dc.date.available2024-01-17T12:47:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтефанишин, Б. П. Моделювання та прогнозування у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] = Modeling and forecasting in the marketing activity of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Богодар Петрович Стефанишин ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49240-
dc.description.abstractУ рoбoтi запропоновано теоретичні дослідження методів моделювання у маркетингу. Визначено вектори прогнозування в умовах військового стану. Проведено дослідження факторів зовнішнього середовища, які впливають на маркетингову діяльність. Розроблено модель оптимізації витрат на маркетинг, яка враховує динаміку ринків збуту. Здійснено прогнозування конкурентних позицій виробника пива у регіоні. Запропоновано імплементувати методи прогнозування маркетингової діяльності виробнику пива із врахуванням умов військового стану в Україні.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмоделювання у маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleМоделювання та прогнозування у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeModeling and forecasting in the marketing activity of the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
StefanychynB.P.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.