Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯмненко, Галина-
dc.contributor.authorYamnenko, Halyna-
dc.date.accessioned2024-01-22T13:24:34Z-
dc.date.available2024-01-22T13:24:34Z-
dc.date.issued2022-01-26-
dc.identifier.citationЯмненко Г. Тенденції та орієнтири розвитку бренду фармацевтичних компаній в Україні. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 126-135.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49287-
dc.description.abstractВступ. В умовах висококонкурентного середовища, в довгостроковому періоді успішними можуть бути тільки ті компанії, які здатні виділитися на тлі конкурентів. Забезпечення реальної диференціації є надзвичайно складним завданням. Для цього необхідно пропонувати відмінний від конкурентів продукт, що володіє істотно кращими експлуатаційними характеристиками і наділяти продукт яскравими образами, звертаючись до емоцій споживачів. Основою успішного існування та забезпечення високого рівня конкурентоспроможності продукту на ринку є бренд, який в свою чергу, забезпечує споживачеві високий рівень раціональних та емоційних цінностей, що призводить до забезпечення необхідної диференціації і позитивного фінансового результату діяльності компанії. Мета статті – дослідження особливостей формування та розвитку бренду підприємств на фармацевтичному ринку. Методика. Під час проведення дослідження застосовувались методи порівняльного аналізу, системний підхід, узагальнення, синтез, логічний і структурний аналіз, графічного інтерпретування. Результати. Проведено аналіз стану, виявлено тенденції у діяльності фармацевтичних підприємств. У формуванні стратегії розвитку брендів запропоновано приділити увагу безперервному управлінню брендом та посиленню промо-активності компаній. Практична значимість полягає у впливі на процес бренд-планування та визначення орієнтирів розвитку для брендів підприємств. Introduction. In a highly competitive environment, only companies that are able to distinguish themselves from their competitors can be successful in the long term. Ensuring real differentiation is an extremely difficult task. To do this, it is necessary to offer a product that is different from the competition, which has a historically superior performance characteristics and to add vivid imagery to the product, appealing to the emotions of consumers. The basis for successful existence and maintenance of high level of competitiveness of the product on the market is the brand, which in its turn, ensures for the consumers a high level of rational and emotional values, which leads to maintenance of the necessary differentiation of the company's activity and positive financial result. Purpose – research of peculiarities of formation and development of the brand of enterprises in the pharmaceutical market. Method. During the research we used methods of comparative analysis, systematic approach, summarization, synthesis, logical and structural analysis, graphical interpretation. Results. An analysis of the situation was carried out, trends in the activities of pharmaceutical companies were identified. In the formation of brand development strategy it was suggested to pay attention to continuous brand management and increase of promotional activity of the companies. Practical relevance lies in influencing the process of brand planning and determining the development criteria for enterprise brands.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗахідноукраїнський національний університетuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectуправління брендомuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпромо-активністьuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectpromotional activityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.titleТенденції та орієнтири розвитку бренду фармацевтичних компаній в Україніuk_UA
dc.title.alternativeTrends and orientires of brand development of pharmaceutical companies in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf631.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.