Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла-
dc.contributor.authorГарматюк, Олена-
dc.contributor.authorHumeniuk, Alla-
dc.contributor.authorGarmatyuk, Olena-
dc.date.accessioned2024-01-22T14:06:43Z-
dc.date.available2024-01-22T14:06:43Z-
dc.date.issued2022-01-26-
dc.identifier.citationГуменюк А., Гарматюк О. Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 181-187.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49292-
dc.description.abstractВступ. У статті досліджено кон’юнктуру на внутрішньому та зовнішньому ринках з метою аналізу пропозиції на різні види овочів на ринку України та факторів впливу на них. Одним з пріоритетних завдань у сучасних політичних та економічних умовах є поліпшення продовольчого забезпечення населення продуктами харчування власного виробництва, зокрема овочевою продукцією. У всьому світі та в Україні спостерігається зростаючий попит на овочеву продукцію. Галузь овочівництва динамічно розвивається проте не повністю задовольняє потреби населення у забезпеченні якісної овочевої продукції. Для прийняття певних управлінських рішень суб’єкти господарювання мають володіти інформацією про кон’юнктуру ринку овочів, на яких вони функціонують. Через відсутність взаємоузгодженості дій із всіма ланками маркетингового підкомплексу, овочева продукція є не конкурентноздатною як на внутрішньому так і на зовнішньому ринках. Мета. Метою статті є аналіз кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі, факторів впливу на них та дослідження передового досвіду для запровадження на національному ринку. Метод (методологія) При вивченні розвитку овочевого ринку використовувались такі методи: елементи теорії логіки; методи теоретичного узагальнення та абстрактно-логічний; методи порівняння та групування; метод класифікації; системний аналіз (теоретичні узагальнення і формування висновків). Результати. В результаті проведеного дослідження розглянуто дві основні групи критеріїв оцінки кон’юнктури ринку: економічні та соціальні. Проаналізовано світовий досвід, який доводить що близько 80% сільськогосподарської продукції знаходять збут у сільськогосподарських кооперативах. Узагальнено, що Україна входить у першу сімку світових лідерів за валовим виробництвом овоче-баштанної продукції, однак за рівнем урожайності серед 20-ти передових країн світу Україна посідає лише 15-те місце. Отже, практична значущість проведеного дослідження полягає в необхідності розвитку досконалого ринку овочевої продукції в Україні, що передбачає використання досвіду розвинених країн зі сформованими цивілізованими ринковими відносинами, зокрема на кооперативній основі. Introduction. The article examines the situation in the vegetable market in domestic and foreign markets in order to analyze the supply of different types of vegetables market and the factors influencing them in the Ukraine. One of the priority tasks in modern political and economic conditions is to improve the food supply of the population with food of own production, in particular vegetable products. There is a growing demand for vegetable products all over the world and in Ukraine. The vegetable industry is developing dynamically, but does not fully meet the needs of the population in providing quality vegetable products. In order to make certain management decisions, businesses must have information about the market situation of vegetables in which they operate. Due to the lack of coherence with all parts of the marketing subcomplex, vegetable products are not competitive in both domestic and foreign markets. The purpose of the article is to analyze the situation on the vegetable market in Ukraine and the world, the factors influencing them and study best practices for implementation in the national market. Results. As a result of the study, two main groups of criteria for assessing market conditions are considered: economic and social. The world experience is analyzed, which proves that about 80% of agricultural products are sold in agricultural cooperatives. It is generalized that Ukraine is among the top seven world leaders in the gross production of melons and vegetables, but in terms of yield among the 20 most advanced countries in the world, Ukraine ranks only 15th. Thus, the practical significance of the study lies in the need to develop a perfect market for vegetable products in Ukraine, which involves the use of experience of developed countries with established civilized market relations, in particular on a cooperative basis.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗахідноукраїнський національний університетuk_UA
dc.subjectкон’юнктураuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectовочевий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectекономічні критеріїuk_UA
dc.subjectconjunctureuk_UA
dc.subjectvegetable marketuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjecteconomic criteriauk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of vegetable markets in Ukraine and the worlduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf462.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.