Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-02-27T15:03:17Z-
dc.date.available2024-02-27T15:03:17Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationФедорович І. М. Вдосконалення каналів реалізації страхових послуг в епоху цифрових інновацій. Економіка та суспільство. 2024. Вип. № 59. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3447/3375uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49644-
dc.subjectстрахові послуги, цифрові інновації, канали реалізації, страхові агенти та брокери, тради-ційна модель збуту, багатоканальна модель збутуuk_UA
dc.subjectinsurance services, digital innovations, sales channels, insurance agents and brokers, traditional sales model, multi-channel sales modeluk_UA
dc.titleВдосконалення каналів реалізації страхових послуг в епоху цифрових інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.