Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь Онуфрійович-
dc.date.accessioned2015-04-23T08:45:22Z-
dc.date.available2015-04-23T08:45:22Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТкачук, В. О. Маркетинг у банку : навч. посіб. / В. О. Ткачук. – Тернопіль : Синтез-Поліграф, 2006. – 225 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/497-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику комплексно розглядаються як теоретичні засади банківського маркетингу, так і практичні інструменти аналізу ринку банківських послуг, розробки і реалізації маркетингової стратегії банку шляхом здійснення оптимальної продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики в умовах мінливого ринкового середовища і гострої конкурентної боротьби. Аналізуються методи організаційного забезпечення ефективної маркетингової діяльності банків.uk_UA
dc.publisherСинтез-Поліграфuk_UA
dc.subjectбанківські послугиuk_UA
dc.subjectbanking servicesuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk_UA
dc.subjectmarketing informationuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectринок послугuk_UA
dc.subjectservices marketuk_UA
dc.titleМаркетинг у банкуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing in bankuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing_u_banku.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.