Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPanychok, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-04-18T14:16:34Z-
dc.date.available2024-04-18T14:16:34Z-
dc.date.issued2023-11-17-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50065-
dc.language.isodeuk_UA
dc.publisherFakultät II Germanistische Didaktik. Universität Vechtauk_UA
dc.titleEinsatz von Kontext: Die Rolle von Kontextinformationen beim Verstehen humorvoller Texte im DaF-Unterrichtuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Book of Abstracts_(Forschungs-)Werkstatt Mehrsprachigkeit.pdf494.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.