Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Віталій Олегович-
dc.date.accessioned2024-05-24T08:26:12Z-
dc.date.available2024-05-24T08:26:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБарабаш, В. О. Механізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громади : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Віталій Олегович Барабаш ; наук. керівник доц. О. П. Дудкіна. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50550-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Механізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громади.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.titleМеханізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громадиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барабаш В. ДСПУАзм-21.pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.