Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаляк, Людмила Ярославівна-
dc.date.accessioned2024-05-29T07:02:00Z-
dc.date.available2024-05-29T07:02:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБаляк, Л. Я. Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавця = Social metworks application for creation a positive employer brand : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – управління персоналом / Людмила Ярославівна Баляк ; наук. керівник к.г.н., доц. З. М. Пушкар. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50609-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавця.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавцяuk_UA
dc.title.alternativeSocial metworks application for creation a positive employer branduk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баляк МЕНУПм-21.pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.