Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50631
Назва: Формування іміджу підприємства та бренду роботодавця на ринку праці
Інші назви: Image formation of the enterprise and the employer's brand in the labor market
Автори: Шварчевський, Іван Вікторович
Ключові слова: імідж підприємства
бренд роботодавця
ринок праці
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Шварчевський, І. В. Формування іміджу підприємства та бренду роботодавця на ринку праці = Image formation of the enterprise and the employer's brand in the labor market : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – управління персоналом / Іван Вікторович Шварчевський ; наук. керівник к.е.н., доц. С. А. Прохоровська. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 65 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Формування іміджу підприємства та бренду роботодавця на ринку праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50631
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шварчевський _МЕНУП 21.pdf2.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.