Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцина, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-05-31T12:39:29Z-
dc.date.available2024-05-31T12:39:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯцина Н. О. Побудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послуг = Building effective communicative interaction of the public sector organizations with service consumers : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Наталія Олександрівна Яцина ; наук. керівник к.е.н., доц. Ж. Л. Крисько. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50688-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Побудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послуг.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectпроцес комунікаціїuk_UA
dc.subjectмедпослугиuk_UA
dc.titleПобудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послугuk_UA
dc.title.alternativeBuilding effective communicative interaction of the public sector organizations with service consumersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцина Н.О. ПУАзм.pdf3.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.