Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучко, Михайло-
dc.contributor.authorШмітка, Станіслав-
dc.contributor.authorЄнджейчик, Лукаш-
dc.date.accessioned2024-06-27T12:10:01Z-
dc.date.available2024-06-27T12:10:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛучко, М. Інноваційність менеджера як основа розвитку підприємства [Текст] / Михайло Лучко, Станіслав Шмітка, Лукаш Єнджейчик // Журнал європейської економіки. – 2021. – Т. 20, № 4. – С. 664-679.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51029-
dc.description.abstractПредметом статті є феномен інновацій, у т. ч. інноваційна діяльність керівника організації, а також вплив інновацій на ситуацію в організації. Проблема корпоративних інновацій є частиною теорії організації та управління і є важливим питанням у практиці сучасних підприємств. Збагачення наукового дискурсу навколо концепції інновацій – одна з тенденцій, яка простежується останніми роками в науковій літературі. Репрезентовані в статті міркування відповідають цій тенденції і водночас є спробою вирішення поставленої проблеми й використання дослідницької гіпотези на основі методів критичного аналізу літератури, синтезу, а також методу логічного висновку.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectМенеджерuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectуправлінський менеджментuk_UA
dc.titleІнноваційність менеджера як основа розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 20 (№4) Грудень 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛУЧКО.PDF325.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.