Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолтонюк, Вікторія Андріївна-
dc.date.accessioned2024-07-09T11:16:36Z-
dc.date.available2024-07-09T11:16:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51544-
dc.descriptionКурсова робота Розробка маркетингової стратегії просування товарів/послуг фірми на ринку в умовах війни (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії просування товарів/послуг фірми на ринку в умовах війни (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колтонюк В.У.docx84.43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.