Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51546
Назва: Розробка стратегії маркетингу фірми з врахуванням персоналізації та штучного інтелекту
Автори: Мацук, Софія Ростиславівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Розробка стратегії маркетингу фірми з врахуванням персоналізації та штучного інтелекту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51546
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мацук С..docx35.11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.